Sunday, February 28, 2010

होली अझै आएको छैन


सानो छदा
रङ्गीचङ्गी मान्छेहरु देखेर
अनौठो मान्दै हेर्थें
अली पछी,
आँफै पनि फागु कुरेर
अरुलाई छ्याप्दै
अरुबाट छ्यापिदै
रमाइलो गर्दै खेल्न थालें
रङहरुको पर्ब होली ।

बर्षको एउटा मौका
साथीसङिको साथ
हातमा रङ
मनमा उमङ
जोशै जोशमा
बर्षौ बर्ष खेलियो होली ।

जानेर/नजानेर
बुझेर/नबुझेर
कहिले रहरले
कहिले करले
धेरै होली खेलियो ।

तर, लाग्दैछ अचेल
औचित्यहिन यो होली
दैत्यराज हिरण्यकश्यपु
निस्फिक्री राज गरिरहेछन
होलीका वरको दुरुपयोग गर्दै
आडम्बरको प्रहार गरिरहेछिन
प्रहृलाद भने पटक-पटक
मेरै सामु खरानी भैरहेछन् ।

सोच्दैछु,
म किन होली खेलिरहेछु ?
हिरण्यकश्यपु जुगौ जुगदेखी
रगतको होली खेलिरहेको बेला
होलीका मेरो टाउकोमाथि चदेर
मेरो मंश लुछिरहेको बेला
ब्रह्मा आफ्नो खुशी र स्वार्थमा
वरदान बाडिरहेको बेला
बिष्णुभक्त प्रहृलाद आगोमा
दनदनी जलिरहेको बेला
अर्थात,
लखन थापा मगर, गंगालाल श्रेष्ठ,
दिलबहादुर रम्तेलहरुको रगतमा
म किन होली खेलिरहेछु ?
दानवहरुको खुरुखुरु आज्ञा मान्दै
मेरो रगतमाशु किन चदाईरहेछु ?

सोधिरहेछु आँफैलाई,
मैले ब्रह्माको शक्ति नाश कहिले गर्ने ?
हिरण्यकश्यपुको बध कहिले गर्ने ?
होलीकाको चीर दहन कहिले गर्ने ?
म रगतको आहलमा डुबेर
प्रहृलादको खरानीमा छट्पतिदै
मेरै रगतको होली कहिलेसम्म खेल्ने ?

अब भने प्रण गर्नैपर्छ
हिरण्यकश्यपु, होलीका
ब्रह्मा र गुरुमापाहरुको
सत्यानाश गरेको क्षण
सत्यले जितेको दिन
स्वतन्त्रताको उत्सव मान्न
चोखो रङको अविर छर्नेछु
मेरो खुशीको होली खेल्नेछु ।
28 Feb,’10

6 comments:

  1. धेरै राम्रो भाव - चन्द्र जी ! के गर्नु र ... हालत यानी यथार्थ अवस्था यस्तै रहेको छ !

    अनि - ह्यापी होलि !

    ReplyDelete
  2. वाह चन्द्र जी, अती समसामियक अनी, सान्दर्भिक छ तपाइको प्रस्तुती । फेसबुकमा पनि पढेँ, तर मलाइ यहीँ कोर्न मन लाग्यो ।
    वर्तमान अराजनैतिक राजनीतिको भूगोललाइ तपाइको प्रस्तुतीले राम्रै समेट्न सकेको मलाइ लाग्यो । अाज यस्तै यस्तै उत्साह र जोशीला कलमहरूको मातृभूमीलाइ खाँचो छ ।
    जय मातृभूमी
    विष्णु
    http://patriotnepali.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. chandra ji happy holi nice poem about holi i like your poem thanx,,

    ReplyDelete
  4. बेद जी र बिष्णु जी, मलाई मनमा लागेको लेख्न खोजेको हुँ । राम्ररी प्रस्तुत गर्न नसके पनि सकारात्मक रुपमा बुझिदिनु भयो । धन्यवाद दुबै जनालाई ।
    ह्याप्पी होली !

    ReplyDelete
  5. Mina jee, thanks alot n happy holi to u too !

    ReplyDelete
  6. http://www.facebook.com/note.php?note_id=331538191443

    ReplyDelete