Friday, November 13, 2009

हिप्पोक्रेट्सको नाउँमा

खोपीका देउता पुज्न भन्दै  
जबर्जस्ती साईत जुराएर पनि   
दक्षिणा र भेटीको थैली पोखाउदै     
भाग्य छोप्छन, मेरा मान्छेहरु ।

म भने आँफैले आफ्नो उद्देश्य रोज्दै   
भबिश्यको एउटा शपथ खाँदैछु ।

हिप्पोक्रेट्स!
सिङो जीवन अर्पण गर्दैछु   
म तिम्रै बाटो पछ्याउदैछु 
मेरो यो अठोट भो!

तर आजभोलि
देखिरहेको छु अचम्म लाग्दा द्रिश्यहरु
सुनिरहेको छु अपत्यारिला कोलाहलहरु
हिप्पोक्रेट्स!
अब लिउन् कि नलिउन् अरुले पनि 
मैले झै शपथ तिम्रो नाउँमा!?

दीन दुखीको सेवक बन्ने संस्कार तोड्दै
इर्श्या र जलनको 'इगो' जन्माएर
आफ्नै ज्ञान र सिपको अहमताले थिचिन्छन 
उदारताको कन्जुस्याइमा रुमलिरहन्छन
हिप्पोक्रेट्स!
के गरुन्, के नगरुन्
खाउन् कि नखाउन् अरुले नि
तिम्रो नाउँमा एउटा झुटो शपथ।?

पेशाको धर्म र मर्मलाई चिता बनाइ  
अनैतीकताको दागबत्तीले जलाइरहेछन  
क्षणिक न्यानोपनले लट्ठिएर
मिठो निन्द्रा निदाउने स्वार्थमा
तछाड र मछाड गरिरहेछन
इमान र विश्वाश बिर्सेंर    
गोजी छामेर रोगको निदान हुँदैछ  
हिप्पोक्रेट्स!
मानव सेवामा ब्यापार गर्नकै लागि 
लिउन् कि नलिउन् अरुले पनि 
तिम्रो नाउँमा एउटा झुटा शपथ!?

सुगम आफ्नो, दुर्गम पराई
धनीको थप आयु, गरीबको मराई
सिमा वारी, सिमा पारी
यि सब छुट्याइन्छ भने
भगवानसँग उदास रोगीहरु 
स्टेथेस्कोपको इन्फेक्सनले
मानव शरणमा झनै पिडा बिसाउदैछ
हिप्पोक्रेट्स!
तिमी स्वयम कठघरामा छौ
मैले नि खाएकै हुनेछु
तिम्रो नाउँमा एउटा खोक्रो शपथ ।

मेरो द्रिड संकल्पलाई
कसैले भुल सोच्दा हुन  
मेरो जिन्दगीको सपनालाई 
कसैले नौटंकी भन्दा हुन
तर यो मेरो रोजाइ हो ।  

जे देखिरहेकोछु ति सबै
भ्रम नै भ्रमको गल्ती हो
पवित्र सेवा नै एक सत्य हो
हिप्पोक्रट्स! तिम्रो नाउँमा
यो मेरो द्रिड अठोट हो
यो मेरो चोखो कसम हो
यो मेरो समर्पणको शपथ हो
यो मैले लिनै पर्ने जीवन-शपथ हो ।
27 Oct 09

शान्डोङ, चाइना 

No comments:

Post a Comment