Thursday, November 17, 2011

सत्य र सपनाहरु

यथार्थ हो 
समाज - तितो सत्य बोल्छ
यथार्थवोध शुन्यता होईन
सुनौलो सुरुवात हो ।

तिमी कहिल्यै म हुन्नौ
न त म नै तिमी बन्न सक्छु
भिन्नै हुन ‘जिन’ र 'क्रोमोजोम' नै 
र त, फरक-फरक छन
हाम्रा अस्तित्व र सपनाहरु ।

आफ्नै बिरुद्ध नऊभिने
असहमतिकै कारण शायद
मसँग सहमत भएनौ क्या रे!?
हो, तुहिने हरेक सपनाको
म सदैव बिपक्षी नै हुँ ।

जीवनभरी
जन्मिरहन्छन सपनाहरु
केही हुर्किन्छन, केही मर्छन 
तसर्थ
फैसलामा राजी छु
म सहज स्विकार गर्छु
जसरी गरेथें तिम्रो प्रेमलाई  ।

शुभकामना छ
तिम्रो सपनाहरुलाई
किन कि
अती प्रिय लाग्छन
मलाई आफ्नै सपनाहरु
सबैलाई त्यस्तै त लाग्दो हो!

सम्बन्ध भत्केकै बेला
सपना ब्युझिन्छ कहिले काही
सपनाले एकान्त माग्छ
स्वतन्त्रता खोज्छ
र, अन्तरात्मालाई सुन्छ ।

एक्लोको अर्थ अन्त होईन
न त एक्लोपन पिडा नै हो
एक्लो हुनु त कैलेकाही
सपनाको स्वामित्व जित्नु हो
स्वप्नहरुकै समिक्षा हुनु हो
तसर्थ
गुमाएरै पनि अपुरो छैनौ कोही 
रोजेका छौं आफ्नै सपनालाई 
जिएका छौ आफ्नै अस्तित्वलाई  
पाएको छौं आफ्नै पूर्ण जीवनलाई ।
१३ नोभेम्बर, २०११
फुयान्शा, चाइना


No comments:

Post a Comment