Tuesday, November 3, 2009

बधाई, बाध्यता र बक्सिस

प्यारी भान्जी!
बधाई छ तिमीलाई
सफल भएर पनि उत्कृष्ट भएछ्यौ
यतिबेला त हामी
संगै बसेर खुशीयाली मनाइरहनु पर्ने हो
इष्टमित्रको लागि
भोजभतेर आयोजना गर्नु पर्ने हो ।

दु:खको कुरा
तिम्रो लागि मैले केही गर्न सकिनँ
तिम्रो सहपाठिले
देश बिदेश सयर गर्न गए होलान्
महँगा बस्तु उपहार पाए होलान्
तर मैले,
तिम्रो हातमा केही ठम्याउन सकिनँ ।

अझै त्यो भन्दा दु:खको कुरा त,
तिम्रो अस्वस्थ्यताको वाबजुद
हामीलाई स्वस्थ परिणाम दिएकाछौ
म धेरै टादा छु
निकै खुशी छु,
र पनि,
तिम्रो अथक परिश्रमको
तिम्रै सामु तारिफ गर्न पाइनँ
तिम्रो सफलतामा एक धाप मार्न पाइनँ ।।

झनै दु:खको कुरा त,
तिम्रै लागि भनेर
एउटा बाटो पनि सम्याउन सकिनँ
सहि र गलत दिशा चिनाउन पनि सकिनँ ।।।

क्षमा गर भान्जी!
म आँफ्नै बाटो खोज्दै गर्दा
आफ्नै भबिश्य सोच्दै गर्दा
तिमीलाई बेलैमा हिंड्न सिकाउन भ्याएन
आँफै अल्मलिउला र बिराउला भन्ने डरले
म मेरै मात्र गन्तब्य पछ्याउदै थिएँ ।

भन्न नहुने तर भन्नै पर्ने भान्जी
हामी त हाम्रो माटो चिन्नलाई 
आफ्नै बाटो खोज्न र लक्ष्य भेट्नलाई
एक तमासले हिंडेर नहुदोरैछ
लगातार कुदिरहनु पर्दो रहेछ
नथाकेर, नआत्तेर, नहारेर,
कठोर यात्रामा होमिरहनु पर्दो रहेछ
न जंगली बाघ-भालुसम्म
हाम्रो पहुच छ
न झाडीका सर्प-बिच्छी जस्तै
हाम्रो बिष नै छ
न त काँडे झारहरुको कपटी ईशाराहरु
बुझ्न सक्ने ज्ञान छ
न त अधेरीमा साथ दिनलाई
छेउमा भरपर्दो कोही नै हुन्छ
तसर्थ भान्जी,
तिनै अप्ठ्यारासँग लड्दै-भिड्दै गर्दा
तिम्रो यात्रा सहज बनाउन चुकेछु ।

मेरी भान्जी!
तिमीलाई मेरो लाख-लाख आशिर्वाद छ
बलियो आत्मविश्वाश लिएर आउ
आई पर्ने ति बाधाहरु सँग
छलिदै, जुद्धै, होसियार हुँदै
ति यावत ब्यबधानहरु बिरुद्ध
सामना गर्दै, जित्दै, बद्ढै
हिमाल, पहाड चड्ने आँट र
तराइका फाँट छिचोल्ने यात्रा थाल
यात्रा सकुशल पुरा गर्न
सके जतिको मेरो साथ रहनेछ तिमीलाई
हामीले भाबी पुस्टाको लागि
सुन्दर र दुरदर्शी लक्ष्य तय गर्दिनुछ
कठिन तर जोखिमरहित मार्ग देखाइदिनुछ
अनि मात्र
आफ्नो बाटो खोज्दै,रोज्दै
अल्मलिदै र भौतारिदै हिंड्नु पर्ने छैन
आफ्नो भबिश्यको लागि कोही पनि
आँफै अन्जान हुनु पर्ने छैन ।

आज म तिमीलाई
एउटा अध्यायको समाप्ती संगै
अर्को नयाँ शुरुवातको उपलक्ष्यमा
अन्तरात्मादेखी बधाई दिन चाहन्छु
मुटुभरिको आशिर्वाद दिन चाहन्छु
तिम्रो लगन र परिश्रमको
मुक्तकन्ठले कदर गर्न चाहन्छु
अझै नयाँ उचाइका लक्ष्य प्राप्तिको
मनभरिको आशिष दिन चाहन्छु
सधैं सफलताको शिखर चुमिरहने
शब्द उपहार दिन चाहन्छु
मदर टेरेसा झै बन्ने तिम्रो आकांक्षा
अझै फुलेको हेर्न चाहन्छु
तिम्रो भबिश्यको
सधैं-सधैं उज्ज्वल कामना गर्न चाहन्छु ।।
july,09

(मुटुको सघन शल्यक्रिया पश्चात पनि एस.एल.सी. मा उत्कृष्ट नम्बर लिउन सफल भान्जी कर्मिता पुन प्रति समर्पित )

No comments:

Post a Comment